Tek sam stigao Bosna Expressom

Pričaj mi – reci mi bilo šta
Pričaj mi – samo sad ne ćuti
Pričaj mi jer tek sam stigao
Bosna Expressom i njena slika sa mnom

Bijelo Dugme: Hotel, motel
Album: Doživjeti stotu, 1980.

Stigao sam Bosna Expressom, prvo u Brod (Bosanski Brod, Srpski Brod, Republičko-srpski Brod et cetera…) a pješke preko mosta do kuće u Slavonski Brod. Nije bilo kao u pjesmi “Noć kad sam preplivao Dunav”. Nije bila noć, nisu me tražili žandari i nisam preplivao Dunav jer granicu dijeli Sava a ne Dunav. I nisam donio 100 dukata, iako sam ponio 100 KN.
Sarma me dočekala, zadnja ove sezone. Dočekaše me i ulice zelene i kilometri ravnice. Planine ni za lijek.
Danas je Tjelovo. Praznik je kod nas i ne radi se. Dobio sam na poklon Bibliju od mame. Amplifeid, kako ona kaže. Sa pojašnjenjima. Taman za mene.
Vukovi umiru sami. Učini da budem vuk. Da prelazim preko mrtvih tijela.
Niđe veze.

Jučer sam počeo gledat Lepu Brenu – Hajde da se volimo prvi dio. Na trash rejtingu dajem pet zvjezdica. Pogledao sam prvih 20 minuta filma. Za tih 20 minuta Lepa Brena (poznata kao i Fahreta Jahić) uspjela je prizemljit Pipera ili Cesnu (uglavnom avijon) osvojit neku bruku bodova na nekom video aparatu koji je gledateljima bio prezentiran kao spot u kojem Lepa Brena vozi motor, gliser, porsche i tuče se s nekim likovima da bi na kraju ušla u Kino gdje sjedi cijela postava Slatkog Greha i jede kokice (?!). Onda je uspjela na 5-6 slot mašine dobit jack-pot. Dobila je na poklon i kravu i cisternu vina. Na tom djelu sam zaspo. Morat ću pogledat dalje rasplet situacije. Dali će Brena uspjeti doć na festival u Dubrovnik ili neće. Ja mislim da hoće. Pošto je Brena najjači sfrjugoslavenski super-junak. Jača je od Kardelja i Tempa zajedno.
Iako je ipak Drug Tito najjači. To je neosporno. Tito je naš. I mi smo Titovi.

Dobijo Liverpul jučer ono nešto u Lisabonu. Odnosno Istanbulu. Iliti Carigradu. Ja navijo za Milan. Zbog Šećerenka. Šećerenko je car. On je igro u Marsoniji sa Rolandom. U mom fiktivnom svijetu Managera. Gdje je stadion uz savu bio veći od Amsterdam Arene. I imao je pomićni krov i grijana sjedala. Sva. Oko 80 tisuća. Taman da skoro cijeli Brod smjestim u njega. Da sjedi. A znalo mi bit po 314 ljudi na utakmici protiv Kamen Ingrada. I Želju sam bio pozvo na prijateljsku utakmicu. I razguzio ga sa nešto puno golova. Pa sam zvao i Juve i Mančester. I njih sam razvalio.
Marsa bila najjača.

Čitam vijest da je u Iraku od ožujka bilo 125 eksplozija automobila bombi. Dal teroristi (ili freedom figtersi kako kome drago da ih zove) imaju ugovor s nekom automobilskom kućom? Jer puno je to za 2-3 mjeseca razvalit 125 auta. Zanima me dal postoji statistika koji se auti najviše koriste. I kakve motore imaju. Recimo izbace statistiku da su najviše auto bombi činili recimo Opelovi dizeli. I kad god začuješ brundanje dizela štrecneš se. Okreneš se i još vidiš da je Opel. Refleksno se baciš na zemlju. Jer misliš da je to bomba. I ljudi zbog tog kupuju sve manje opelove dizele. Jer ih se boje ljudi po gradu.
A Renol recimo platijo teroristima da koriste Opele i to još dizele. Da ih tako degradiraju. I onda izbace reklamnu kampanju. Kupite Renola dizel damo vam đabe dizla za godinu dana. I sad naivni potrošać u svom naivnom potrošaćkom mozgu konta…. vidiš hoću kupit dizela, a Renol daje đabe goriva a ako kupim Opela ljudi će me se bojati. I policija će mi bit cijelo vrijeme na zubu.
A možda je recimo baš i drukčije. Recimo Toyotini đipovi. Ono što je Clarkson pričao. Neuništivo. I svaki put kad upališ vijesti vidiš Toyotu. Irak, Afganistan, Palestina… sve Toyote uvijek. Teroristi nabace sijač smrti na njega i voze se u njemu. A đabe reklame. Jeftinije nego da plate Brenu kako vozi Toyotu po Kopaoniku. A ovdje na toj đabe reklami imaš i prikaz robusnosti u real-life situaciji. I što je najjače još u ratnoj situaciji.
Možda tako i neka firma sponzorira teroriste autima jer na TVu prikažu razvaljeni auto. I to recimo ajd nek bude recimo Mazda. Da nebude baš da sam na Opel navalio. I ljudi stalno gledaju te Mazde. I odu kupit Mazdu jer je imaju u podsvijesti.
Može tu svašta bit. Kapitalizam je takav, zajebativno je to. Igra se tu na niske emocije i sranja.

Oni do Haga ili mi do vraga. Cijeli RS izljepljen tim plakatima. Zašto se takve stvari reklamiraju? Zato što se izgleda do svijesti ljudi može doć samo preko bilborda i reklamnih spotova. Tako se u novinama reklamiralo uvođenje PDV-a u Hrvatskoj. Tamo davnih 90-ih. Nekakva srca frktala naokolo i kao PDV je cool. Bio čak i strip. Onog stripocrtaća što je crto Matu i Tiku. Ja mislim da se Joško Marušić on zove. Bijo strip o uvođenju PDVa. Pa sam ja kao klinac pomislio da je PDV baš cool stvar. Zbog stripa. I bio sam sretan. I jedva sam čekao dan kada je PDV stupio na snagu.
Tako bi mogli napravit strip o Raši i Mladiću i servirat ih u svim čitanijim medijima. Recimo Rašo i Mladić kao dva vraga piče po zemlji i kradu ljudima hranu. I onda se pojavi neki super junak što mu na prsima piše “PRAVI PATRIOTA”. I onda ih napička i pošalje u Haag.
I tako nekakve zajebancije.

Published by

Jimbo

Trakorist, kauboj, gurman, strup za punce i uglavnom jako cool lik.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *